.

.

Tuesday 7 June 2016

Demam atau kena Tegur?

Salam Guys....
Saja je nak di jadikan cerita.
Pada hari ahad lepas 3 june 2016. Ombin OT time tu. Mesin yang jalan satu je. So tak ramai pekerja yang di perlukan. Untuk bahagian QA Ombin berdua je dengan kak Ju. Untuk bahagian prod pula hanya beberapa orang je.

Time petang lebih kurang 5pm aku pergi toilet. Suasana time tu agak gelap sedikit kat luar coz hari macam nak hujan.

Aku masuk bilik air dengan tak tutup pintu sebab tak de pun orang time tu kat dalam toilet. Maklum la tak ramai yang kerja.

Time aku kencing tu terasa seram pulak. Berdiri bulu roma aku time tu nak - nak di bahagian tengkuk. Time tu aku dapat rasakan yang ada something tengah memerhati aku. Aku biarkan je.

Setelah selesai, aku kembali masuk ke bahagian prod untuk mendapatkan Kak Ju. Time tu la badan aku dah mula rasa sejuk dan tak sihat.

Sampai kat rumah aku terus menggigil kesejukan. Takut juga kena tegur oleh benda2 halus kat kilang tadi.

Dari 3 hinggah la hari ni 7 june 2016 aku masih duduk rumah. Tak sihat. Kepala sakit. Badan sejuk dan rasa macam nak muntah pun ada.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...